Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Logo niet zichtbaar op lees-meer.nl?

Geeft je logo een foutmelding op lees-meer.nl? Meestal komt dit doordat het logo niet (correct) is opgeslagen in je Nexxtmove-account. Daardoor kan de pagina het bestand niet ophalen en wordt het niet weergegeven.

Logo opnieuw instellen

  1. Ga naar Instellingen > Bedrijfsgegevens in je Nexxtmove-account.

  2. Klik op het lege logo-veld of op het bestaande logo.

  3. Upload je logo opnieuw (bij voorkeur als PNG of JPEG).

  4. Klik op Opslaan om de wijziging te bevestigen.

  5. Ververs de lees-meer.nl pagina om te controleren of het logo nu zichtbaar is.


Nog steeds een foutmelding?

  1. Controleer of het logo-bestand niet te groot is of een ongebruikelijk formaat heeft.
  2. Neem contact met ons op via support@nexxtmove.nl als het probleem blijft.