Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Hoe kan het dat ons logo een foutmelding geeft op lees-meer.nl?

Als je logo een foutmelding geeft op lees-meer.nl, komt dat meestal doordat het logo niet (correct) is opgeslagen in je Nexxtmove-account. Hierdoor kan de pagina het bestand niet ophalen en dus niet tonen.

▪️Logo opnieuw instellen

  1. Ga naar Instellingen > Bedrijfsgegevens in je Nexxtmove-account.

  2. Klik op het lege logo-veld of op het bestaande logo.

  3. Upload je logo opnieuw (bij voorkeur als PNG of JPEG).

  4. Klik op Opslaan om de wijziging te bevestigen.

  5. Ververs de lees-meer.nl pagina om te controleren of het logo nu zichtbaar is.

▪️Nog steeds een foutmelding?

  1. Controleer of het logo-bestand niet te groot is of een ongebruikelijk formaat heeft.

  2. Neem contact met ons op via support@nexxtmove.nl als het probleem blijft.