Problemen met WhatsApp-berichten oplossen
Lukt het niet om berichten te versturen via de WhatsApp-tool? In veel gevallen heeft dit te maken met problemen in de facturering. Voor het verzenden van WhatsApp-berichten worden namelijk kosten in rekening gebracht via Meta.
Wat je kunt doen bij een foutmelding
Zie je bij het bericht in de WhatsApp-tool een rondje met een uitroepteken? Volg dan deze stappen:
- Controleer je betaalmethode
Zorg dat er een actieve en correcte creditcard of betaalmethode is gekoppeld in Meta Business Suite. - Controleer de accountstatus
Kijk of je WhatsApp Business-account geverifieerd en actief is. - Template nog niet goedgekeurd?
Gebruik je WhatsApp in een automation of de bezichtiging kalender? Controleer dan of het bericht dat je ter beoordeling hebt ingediend is goedgekeurd door Meta.
Wanneer één van deze punten niet klopt, kunnen berichten niet worden verzonden Zorg dat alles correct is ingesteld, zodat je berichten weer succesvol verzonden kunnen worden.
Alles klopt, maar het werkt nog steeds niet?
Neem contact met ons op via support@nexxtmove.nl.