Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Wat zijn triggers en welke kan ik gebruiken?

Een automation start altijd met één of meerdere triggers. Een trigger is een voorwaarde waaraan een contact of relatie moet voldoen om in een specifieke automation te worden opgenomen.

De triggers zijn ingedeeld in verschillende categorieën om automatiseringen eenvoudig en doelgericht te maken:

Website

Start een automation voor contacten die jouw website of specifieke pagina’s hebben bezocht. Let op: Zorg ervoor dat de websitetracker correct is geïnstalleerd om deze functie te gebruiken.

Contact

Richt automatiseringen in op basis van kenmerken zoals leeftijdscategorie, woongebied, of contactstatus. Denk aan nieuwe contacten, contacten die zich hebben afgemeld, of verjaardagsberichten. 

Woningen

Maak automatiseringen voor contacten die interesse tonen in specifieke woningen, zoals bepaalde woningtypen, prijscategorieën of meerdere bezichtigingen in de afgelopen 30 dagen. Ook contacten die een woningstatus hebben gewijzigd, kunnen worden meegenomen.

Whatsapp

Stel een automation in voor situaties waarin een contact via WhatsApp een bericht stuurt. Bepaal automatisch hoe hierop gereageerd wordt.

Afspraken

Automatiseer opvolging voor contacten met geplande afspraken, zoals bezichtigingen die zijn gemaakt via de planner van Nexxtmove of aanvragen via Funda.

Overig 

Creëer automatiseringen voor contacten die formulieren hebben ingevuld, contactaanvragen via Funda hebben gedaan, een waardebepaling via Sitekick hebben aangevraagd, of via Zapier zijn binnengekomen.

Voorstellen 

Stel een automation in voor contacten die een voorstel (offertetool) hebben ontvangen of geopend.

Lead management 

Automatiseer processen voor contacten binnen specifieke pijplijnen, zoals verkoop, aankoop, hypotheek of aftersales.