Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Welke triggers kun je gebruiken in automations?

Een trigger is een voorwaarde die bepaalt wanneer een automation start. Je kunt één of meerdere triggers instellen per automation. Triggers zijn handig omdat ze je helpen om het juiste bericht op het juiste moment te sturen.

Website

Start een automation zodra iemand een (specifieke) pagina op je website bezoekt.

➡️ De websitetracker moet actief zijn om deze trigger te kunnen gebruiken.

Contact

Automatiseer acties op basis van gegevens van je contacten, zoals:

  • Leeftijd of woonplaats

  • Contactstatus (bijvoorbeeld nieuw contact, afgemeld of verjaardag)


Woningen

Triggers gebaseerd op woninginteresse, zoals:

  • Type woning

  • Prijsklasse

  • Bezichtigingen
    Ook wijzigingen in de woningstatus kunnen een trigger activeren.


WhatsApp

Start een automation zodra iemand via WhatsApp contact met je opneemt.


Afspraken

Voor opvolging van ingeplande afspraken, zoals bezichtigingen of Funda-aanvragen.


Overig

Voor andere acties, bijvoorbeeld:

  • Formulier ingevuld

  • Waardebepaling via Sitekick

  • Contact via Zapier of Funda


Voorstellen

Automatiseer voor contacten die een voorstel hebben ontvangen of geopend.


Lead management

Triggers binnen specifieke pijplijnen, zoals:

  • Verkoop

  • Aankoop

  • Hypotheek

  • Aftersales