Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Help! Mijn sociale media post is niet geplaatst.

Het kan gebeuren dat je (ingeplande) social media post niet op je kanalen verschijnt.

➡️ Probeer altijd eerst de post opnieuw te plaatsen! 

Lukt het niet de post te plaatsen?

Wanneer het niet lukt om een post te plaatsen, heeft dit meestal te maken met één van onderstaande redenen. 

  • Het bericht overschrijdt het maximale aantal toegestane karakters voor het betreffende platform

  • Je hebt te veel hashtags toegevoegd (maximaal 30 hashtags)

  • Je hebt te veel foto’s toegevoegd (maximaal 8 foto’s)

  • Het foto-/videobestand is te groot (maximaal 200 MB)

  • Je probeert een video op Instagram te posten die langer is dan 1 minuut

  • Je social media account(s) moeten opnieuw worden gekoppeld

  • De post is ingepland op een datum of tijd in het verleden

Heb je bovenstaande punten gecontroleerd en lijkt geen van deze oorzaken het probleem te zijn? Neem contact met ons op via support@nexxtmove.nl. Krijg je een foutmelding? Stuur deze dan mee.