Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Handmatig synchroniseren van je CRM-gegevens

Normaal worden je gegevens elke nacht automatisch gesynchroniseerd. Het kan dus tot 24 uur duren voordat nieuwe contacten of woningen zichtbaar zijn in Nexxtmove.

Wil je niet wachten? Dan kun je zelf een handmatige synchronisatie starten.

Handmatig synchroniseren

  1. Ga naar Instellingen > Koppelingen > CRM.

  2. Klik op je actieve koppeling.

  3. Klik rechtsboven op Synchroniseren.

➡️ Je kunt maximaal één keer per uur een handmatige synchronisatie uitvoeren. Het is dus niet mogelijk om meerdere keren achter elkaar op de knop te drukken. Dit doen we om drukte op onze server te voorkomen zodat al onze klanten goed gebruik kunnen blijven maken van Nexxtmove op drukke momenten.

Problemen met synchroniseren?

Soms lukt het synchroniseren niet direct, dit kan verschillende oorzaken hebben.

Wacht even af:
Het kan soms tot een half uurtje duren voordat alles volledig is ingeladen. Controleer het daarna opnieuw.

Controleer of je een foutmelding ziet:
Open de Nexxtmove-app en kijk of er bovenaan een banner verschijnt met een melding over een eventuele storing. 

Neem contact op met support:
Zie je geen banner, maar lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via support@nexxtmove.nl.